Transport și Retur

PROCEDURA DE RETUR

Pașii pe care trebuie să-i urmați sunt următorii:

1. Sunați la 0314335400 (L-V 9:00 - 17:30).

2. Pentru schimbarea produsului, acesta trebuie sa fie sigilat si in ambalajul original, ne veți trimite coletul ambalat corespunzător, va ajunge la noi, se verifică, vă vom trimite produsul dorit (în limita stocului din depozit). În coletul pe care îl predați curierului vă rugăm să puneți un bilet pe care să scrieți numărul dvs de telefon / numărul comenzii pentru a vă identifica mai ușor returul.

3. Coletul trebuie ambalat corespunzător pentru a nu deteriora produsul sau ambalajul acestuia.

VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE RETUR DACĂ ACESTEA NU SUNT AMBALATE CORESPUNZĂTOR!!

Taxe transport:

– Curier (livrare în toată țara, 1-3 zile lucrătoare) de la confirmarea comenzii prin email / sms

– Transport 18 lei pentru livrarea prin curier

– Transport 9.99 lei pentru livrarea la easybox

– Transport gratuit la comenzi mai mari de 129 lei

– Schimbul de produse va fi taxat cu 25 lei

Banii înapoi:

Pentru a primi banii înapoi vă vom trimite curierul să ridice produsul / produsele de la dvs sau puteți trimite dvs cu orice alt curier. Nu se vor accepta coletele cu ramburs diferit de 0 lei. În coletul pe care îl predați curierului vă rugăm să puneți un bilet pe care să scrieți numărul dvs de telefon / numărul comenzii pentru a vă identifica mai ușor returul. Pentru a simplifica procedura vă rugăm să scrieți contul IBAN si numele titularului contului pe acest bilet.

– Dacă doriți să trimiteți produsele retur prin curierul nostru, taxa este de 25 lei care se va adăuga pe factura de retur.

– Puteți trimite produsele retur și prin orice alt curier. În acest caz va trebui sa achitați dvs în avans taxele de transport curierului (în momentul în care predați produsele).

Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care doriți sa schimbați produsul, pe motiv ca v-ați răzgândit în privința modelului ales sau doriți returnarea produsului și restituirea banilor. Puteți opta și pentru returnarea banilor, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea comenzii daca dispozitivele sunt sigilate si in ambalajul original.

Produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil. Dacă stocul este insuficient, ne rezervăm dreptul de a nu livra comenzile. Atunci când un produs din comanda dumneavoastră nu se mai află pe stoc, veți fi contactat(ă) într-un timp cât mai scurt și veți decide dacă doriți înlocuirea produsului sau finalizarea comenzii fără acest produs. Nu vă vom trimite produse similare pentru a înlocui un produs comandat decât cu acceptul dumneavoastră.

Restituirea banilor se face în maxim 14 de zile de la primirea returului numai în baza unui cont bancar. NU trimitem banii prin poșta sau prin curier!